WIADOMOŚCI

  • 05.07.2020
  • 3588
Ogromne problemy z hamulcami Haasa
Ogromne problemy z hamulcami Haasa
Zarówno Romain Grosjean, jak i Kevin Magnussen zakończyli ściganie na torze w Austrii z powodu problemów z hamulcami. Kierowcy liczą na rozwiązanie tej kwestii przed kolejnym weekendem wyścigowym.
baner_rbr_v3.jpg
Romain Grosjean, DNF
"Od początku staraliśmy się dbać o opony. Coś jest nie tak z chłodzeniem, musimy to rozpracować przed kolejnym wyścigiem. Jednym z głównych problemów jest nasze tempo, trudno mi się dzisiaj prowadziło samochód, zwłaszcza gdy utknąłeś między innymi. W przyszłym tygodniu musimy znaleźć lepsze rozwiązania na nasze kłopoty."

Kevin Magnussen, DNF
"Cały czas proszono mnie o jeszcze ostrożniejsze obchodzenie się z hamulcami. Pod koniec robiłem co mogłem, a mimo to się skończyły. Esteban [Ocon] przypuścił swój atak, zabrał mi chłodzenie i wtedy straciłem hamulce. Cały czas jechałem na limicie. Nie spodziewałem się takich problemów. Wiedzieliśmy, że musimy je oszczędzać, ale nikt nie przypuszczał, że do tego stopnia. We wlotach na powietrze mogły utknąć jakieś odłamki. Szkoda, bo gdyby nie te problemy to mogłem jechać dobrym tempem."

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

11 KOMENTARZY
avatar
SpookyF1

05.07.2020 18:34

0

To news z 2018 i 2019 roku.


avatar
magic942

05.07.2020 18:38

0

Przecież ten bolid to większy szrot niż pancerny Williams który przynajmniej dotoczy sie do mety (awaria Russlla to wina merca)


avatar
Mayhem

05.07.2020 18:46

0

U Russella były to problemy z ciśnieniem paliwa.


avatar
Raptor202

05.07.2020 19:02

0

Szkoda Magnussena. Mógł przywieźć dziś jakieś punkty, skoro walczący z nim Ocon dał radę. Grosjean to Grosjean, temu panu ewidentnie należy podziękować.


avatar
Ewenement

05.07.2020 19:12

0

To zdecydowanie ostatnisezon francuzika. Będę zaskoczony jeżeli zostanie. W Hassie w przyszłym sezonie będzie synek kogoś bogatego.


avatar
Raptor202

05.07.2020 20:10

0

@5 Ewentualnie "synek" Ferrari, jak czerwoni zaczną kusić rabatami na silniki. Jest w kim wybierać - we wczorajszym wyścigu F2 akademia zajęła całe podium. Z synków bogaczy zostaje Mazepin, ale jemu sporo brakuje do superlicencji i mimo, że jego jazdę w ten weekend uważam za przyzwoitą, to nadal brakuje mu trochę do najlepszych zawodników w tej serii.


avatar
WDrake

05.07.2020 20:18

0

Kto w tym hasie robi auto? Kilka lat pracy problemy z hamulcami


avatar
TomPo

05.07.2020 20:39

0

Neverending story...


avatar
Malmedy19

05.07.2020 22:23

0

Komentarze pod adresem Romaina w tym przypadku uważam za niestosowne. Zwłaszcza ze strony dziennikarzy.


avatar
dexter

05.07.2020 23:26

0

Jesli zespol ma problem z ukladem hamulcowym, a najwyrazniej mozna wyjsc z takiego zalozenia, ze w przypadku Haasa tak jest, poniewaz Grosjean mial problemy z ukladem hamulcowym w treningu, Magnussen w wyscigu. To chwile, ktorych nie potrzebujesz jako kierowca wyscigowy - mianowicie naciskasz stopa na pedal hamulca i nic sie nie dzieje. Glupie uczucie - szczegolnie w Austrii, gdy do kazdego zakretu na tym objekcie kierowca zbliza sie z predkoscia grubo powyzej 300 km/h i ma uczucie: moze wyhamuje, a moze nie. Sa lepsze uczucia... Sam uklad hamulcowy zawiera na tylnej osi przede wszystkim elektronike, ktora polaczona jest z generatorem. To sa naturalnie rzeczy, ktore w stanie dynamicznym moga zostac zmienione. Dynamicznie - oznacza, ze cos jest w ruchu, a stan pojazdu nie zawsze jest identyczny. Tzn. jest roznica, czy kierowca hamuje w zakrecie, dohamowuje albo asfalt nie jest dokladnie taki sam. Bywaja roznice, ktore sprawiaja, ze kierowca bedzie mial odczucie specyficzne. I tutaj akurat Romain jest bardzo, bardzo wrazliwym kierowca. Wynika to z faktu, ze jest kierowca, ktory potrafi ekstremalnie pozno dohamowac (bez destabilizacji pojazdu wyscigowego). A to znowu prowadzi do tego, ze potrzebuje taki uklad hamulcowy, ktory dobrze funkcjonuje. Inaczej nie bedzie mogl stosowac sie do swojego stylu jazdy.


avatar

05.07.2020 23:43

0

Jesli zespol ma problem z ukladem hamulcowym, a najwyrazniej mozna wyjsc z takiego zalozenia, ze w przypadku Haasa tak jest, poniewaz Grosjean mial problemy z ukladem hamulcowym w treningu, Magnussen w wyscigu. To chwile, ktorych nie potrzebujesz jako kierowca wyscigowy - mianowicie naciskasz stopa na pedal hamulca i nic sie nie dzieje. Glupie uczucie - szczegolnie w Austrii, gdy do kazdego zakretu na tym objekcie kierowca zbliza sie z predkoscia grubo powyzej 300 km/h i ma uczucie: moze wyhamuje, a moze nie. Sa lepsze uczucia... Sam uklad hamulcowy zawiera na tylnej osi przede wszystkim elektronike, ktora polaczona jest z generatorem. To sa naturalnie rzeczy, ktore w stanie dynamicznym moga zostac zmienione. Dynamicznie - oznacza, ze cos jest w ruchu, a stan pojazdu nie zawsze jest identyczny. Tzn. jest roznica, czy kierowca hamuje w zakrecie, dohamowuje albo asfalt nie jest dokladnie taki sam. Bywaja roznice, ktore sprawiaja, ze kierowca bedzie mial odczucie specyficzne. I tutaj akurat Romain jest bardzo, bardzo wrazliwym kierowca. Wynika to z faktu, ze jest kierowca, ktory potrafi ekstremalnie pozno dohamowac (bez destabilizacji pojazdu wyscigowego). A to znowu prowadzi do tego, ze potrzebuje taki uklad hamulcowy, ktory dobrze funkcjonuje. Inaczej nie bedzie mogl stosowac sie do swojego stylu jazdy.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu